בלוג זה הוקם בעקבות פרסום מקרים רבים ברשת האינטרנט וריבוי תביעות משפטיות בשל איסור הפליה כנגד המועדונים גלינה בר, גוסיפ, לאנדן הנמצאים בבעלותם של : עו"ד אורן פסקל (עו"ד אורן חזן לשעבר), נדב שצר, ניסן לרידו, אסף מזרחי , אודי אדדי ,טל גולן ועוד. ידוע לנו אודות 26 הליכים משפטיים בשל איסור הפליה, המתנהלים/התנהלו מול המועדונים הנ"ל ו/או מי מבעליהם משנת 2008. למיטב ידיעתנו ברוב מוחלט של התביעות המשפטיות שכבר הסתיימו, נאלצו בעלי מועדונים אלה, לפצות את התובעים במסגרת הסדר פשרה או פס"ד. בלוג זה יכול להיות לעזר רב לכל מי שסבור כי נפגע מהתנהלותם של מועדונים אלה, או ממועדונים אחרים. ניתן למצוא פה חומר משפטי רב בנוגע לתביעות משפטיות כנגד מועדונים אלה ומידע נוסף שעשוי לסייע במסגרת הליך משפטי. פירוט מלא של כתבי הטענות ופסקי הדין בתביעות אלו תוכלו למצוא בפוסטים השונים שבבלוג זה (כל כתבי הטענות ופסה"ד לקוחים מאתר בית המשפט אלא אם כן צויין אחרת). האירוע שהגדיש את הסאה, הנו אירוע שסוקר בהרחבה באמצעי התקשורת השונים ובו לכאורה הופלה בכניסה למועדון הגלינה, בוגר סיירת מובחרת בן העדה האתיופית. חברו (הבהיר) הוכה באגרוף וכמעט איבד את ראייתו לאחר שניסה לברר מדוע נחסמת כניסת חברו. בשל אירוע חמור זה הוגש כתב אישום כנגד מאבטח המועדון והתקיים הליך פלילי במהלכו הודה המאבטח באישומים נגדו, התנצל ופיצה את הקורבן. בשל מקרה זה גם התנהלו הליכיים משפטיים רבים. עד עתה חוייב המועדון לשלם לנפגעים סך של כ 50,000 ש"ח וזאת בנוסף ל כ 30,000 ש"ח במסגרת הוצאות משפט והוצאות שכ"ט. אולם כפי הנראה טרם נאמרה המילה האחרונה בעניין זה ובקרוב יוגש ערעור לבימ"ש העליון בנוגע לפיצוי לבחור בהיר העור בשל איסור הפליה שתביעתו נדחתה עד עתה.

טבלת דיונים לחודשים הקרובים

תאריכי דיונים קרובים בנושאי איסור הפליה ועוד
תאריך שעה בימ"ש שופט/ת סוג דיון מספר תיק הצדדים
11.03.14 12:00 אזורי לעבודה ת"א דורי ספיבק קד"מ סע"ש 43817-06-13 יגיל רמוני נגד י.י.מ.מ אבטחה (תביעת סכסוך עבודה)
04.05.14 14:00 שלום ת"א אריאל צימרמן הוכחות
מאוחד
ת"ט 44177-06-12 התנגדות לביצוע שטר רד בול בע"מ נ' אירופה הקלאסית ואסף מזרחי
ת"ט 22720-06-12 התנגדות לביצוע שטר רד בול בע"מ נ' גלינה בר בע"מ ואורן פסקל (חזן)
11.05.14 09:00 שלום ת"א מיכל ברק נבו דיון ת.פ. 47720-06-13 מדינת ישראל נ' גלינה בר ואסף מזרחי
03.11.14 11:30 ביהמ"ש העליון רובינשטיין,פוגלמן,שהם דיון רע"א 7731/13 אריה שוורץ ומוטי וודג'ה נ' גלינה בר ואח'
--.--.-- --:-- שלום ירושלים עינת אבמן-מולר ----- ת.א. 16666-01-12 תביעת נזקי גוף: אברהם ארן מצא נ' גלינה בר ואח'
--.--.-- --:-- עניינים מנהליים ת"א ד"ר דפנה אבניאלי ----- עת"מ 50819-06-12 עתירה מנהלית גלינה בר ואח' נגד עיריית ת"א ואח'

23 באוק׳ 2013

עוה"ד אורן חזן חוייב בבימ"ש בסך 12,700 ש"ח

לבית משפט השלום בת"א הוגשה המרצת פתיחה מטעם חב' מפעל בתים משותפים בגוש 6133 בע"מ וחברת פלדות פלדום בע"מ כנגד עו"ד אורן חזן, ירון מילנסקי וחב' אורון אירועים בע"מ.

התובעות באמצעות מנהלן (מר נועם זיגמן) עותרות למתן "צו עשה" בדרך של מינוי כונס נכסים (ב"כ התובעות) שיכנס לחצרי נכס מקרקעין הנמצא בבעלות התובעות ובחזקת הנתבעים שהם גם שוכרי הנכס בהתאם להסכם שכירות בלתי מוגנת. את אותו נכס הנמצא בקומת הקרקע ברח' הצפירה 19 א' בת"א, הסבו הנתבעים לאולם אירועים. התובעות עותרות כי יאופשר לכונס הנכסים לבצע צו הריסה בניה בלתי חוקית ו/או ללא היתר בניה שבוצע במושכר ושנודע לראשונה לאחר שהוגש לתובעת כתב אי אישום מטעם עיריית ת"א בעבירות אי ציות לצו שיפוטי להריסת בניה במושכר.

למעל הגילוי הנאות מודות התובעות כי הבניה הבלתי חוקית במושכר בוצעה ע"י השוכרים הקודמים במקום (מר חיים פנחס וחב' דום הפקות בע"מ).

התובעות טוענות כי בהתאם לחוזה השכירות שנערך עם הנתבעים, היה על האחרונים לבחון לבדוק ולהתאים לפני כל פעילות במושכר את מצב הבניה והתוספות שבמושכר ולהסדיר הכל, אך לא עשו כן משך כשנה למרות שקיבלו את החזקה במושכר כבר בחודש מרץ 2011. לטענת התובעות למרות פניות רבות לנתבעים, לא עשו הללו דבר כדי להסדיר ולהסיר את הבניה הלא חוקית במושכר ולכן הוגשה תובענה זו.

ביום 7.2.2012 התקיים דיון בתובענה בפני כבוד השופט ישי קורן, אך הנתבעים לא התייצבו.

בית המשפט קיבל את בקשה התובעים במלואה תוך שהוא מציין כי כתב בי הדין וההזמנה לדיון נמסרו לנתבעים בכתובת המופיעה בהסכם השכירות. שליח בית המשפט מצא את הדלת נעולה והדביק את ההזמנה על הדלת הנעולה. בנוסף, ב"כ התובעות מסר בהמצאה אישית העתק של כתב בי הדין במשרד מטרי מאירי שלמיטב ידיעתו מייצג את הנתבעים בעניין המושכר.

הנתבעים לא התייצבו לדיון, לא הגישו כתב בי דין מטעמם. ב"כ הנתבעים, משרד מטרי מאירי, קיבל את ההזמנה לדיון עבור הנתבעים כבר ביום 5.1.2012, אך לא מסר כל הודעה לביהמ"ש או בקשה מטעם הנתבעים.

בנסיבות אלו קבע בית המשפט כי ההמצאה הומצאה כדין ולפיכך ניתן פס"ד לפי התביעה.

בית המשפט מינה את עוה"ד זאב משה בן דורי ככונס נכסים לצורך ביצוע צו ההריסה, ע"פ גזר הדין שניתן בתיק פ' 725/01 והכל בכפוף להנחיות שיקבל כונס הנכסים מרשם ההוצאה לפועל מעת לעת.

בית המשפט הורה לכונס הנכסים להודיע לנתבעים על פסה"ד במסירה אישית שתבוצע במען שבהסכם השכירות, במושכר ובמשרד עוה"ד מטרי מאירי.

בנוסף, חוייבו הנתבעים בסך 11,600 ש"ח עבור שכ"ט עו"ד וכן 1,100 ש"ח בעבור אגרות בימ"ש.
 
את התובעות ייצג עוה"ד זאב משה בן דורי ממגדל שרתון סיטי טאוור בר"ג.
(מפעל בתים משותפים בגוש 6133 ואח' נגד עו"ד אורן חזן ואח'. ה"פ 10739-01-12 שלום ת"א)

מספר שעות לאחר קבלת פסק הדין, הגישו הנתבעים בקשה בהולה לביטול פסק הדין. בקשה זו הועברה לתגובת הצד שכנגד ועל תגובה זו הוגשה תשובה מטעם הנתבעים. ביום 05.03.2012 נתנה החלטת כבוד השופט ישי קורן המעכבת את ביצוע פסה"ד כנגד פקדון ע"ס 5,000 ש"ח שיופקד ע"י הנתבעים. כמו כן נקבע המועד לדיון בבקשה זו ליום 29.5.2012 בשעה 11:30.

ביום 28.5.12 הוגשה ע"י הצדדים בקשה מוסכמת לדחות את הדיון הקבוע ל 29.5.12 ולתת לצדדים פרק זמן נוסף של 6 חודשים כדי להסדיר את ההיתרים הדרושים, הבקשה אושרה.


אין תגובות: