בלוג זה הוקם בעקבות פרסום מקרים רבים ברשת האינטרנט וריבוי תביעות משפטיות בשל איסור הפליה כנגד המועדונים גלינה בר, גוסיפ, לאנדן הנמצאים בבעלותם של : עו"ד אורן פסקל (עו"ד אורן חזן לשעבר), נדב שצר, ניסן לרידו, אסף מזרחי , אודי אדדי ,טל גולן ועוד. ידוע לנו אודות 26 הליכים משפטיים בשל איסור הפליה, המתנהלים/התנהלו מול המועדונים הנ"ל ו/או מי מבעליהם משנת 2008. למיטב ידיעתנו ברוב מוחלט של התביעות המשפטיות שכבר הסתיימו, נאלצו בעלי מועדונים אלה, לפצות את התובעים במסגרת הסדר פשרה או פס"ד. בלוג זה יכול להיות לעזר רב לכל מי שסבור כי נפגע מהתנהלותם של מועדונים אלה, או ממועדונים אחרים. ניתן למצוא פה חומר משפטי רב בנוגע לתביעות משפטיות כנגד מועדונים אלה ומידע נוסף שעשוי לסייע במסגרת הליך משפטי. פירוט מלא של כתבי הטענות ופסקי הדין בתביעות אלו תוכלו למצוא בפוסטים השונים שבבלוג זה (כל כתבי הטענות ופסה"ד לקוחים מאתר בית המשפט אלא אם כן צויין אחרת). האירוע שהגדיש את הסאה, הנו אירוע שסוקר בהרחבה באמצעי התקשורת השונים ובו לכאורה הופלה בכניסה למועדון הגלינה, בוגר סיירת מובחרת בן העדה האתיופית. חברו (הבהיר) הוכה באגרוף וכמעט איבד את ראייתו לאחר שניסה לברר מדוע נחסמת כניסת חברו. בשל אירוע חמור זה הוגש כתב אישום כנגד מאבטח המועדון והתקיים הליך פלילי במהלכו הודה המאבטח באישומים נגדו, התנצל ופיצה את הקורבן. בשל מקרה זה גם התנהלו הליכיים משפטיים רבים. עד עתה חוייב המועדון לשלם לנפגעים סך של כ 50,000 ש"ח וזאת בנוסף ל כ 30,000 ש"ח במסגרת הוצאות משפט והוצאות שכ"ט. אולם כפי הנראה טרם נאמרה המילה האחרונה בעניין זה ובקרוב יוגש ערעור לבימ"ש העליון בנוגע לפיצוי לבחור בהיר העור בשל איסור הפליה שתביעתו נדחתה עד עתה.

טבלת דיונים לחודשים הקרובים

תאריכי דיונים קרובים בנושאי איסור הפליה ועוד
תאריך שעה בימ"ש שופט/ת סוג דיון מספר תיק הצדדים
11.03.14 12:00 אזורי לעבודה ת"א דורי ספיבק קד"מ סע"ש 43817-06-13 יגיל רמוני נגד י.י.מ.מ אבטחה (תביעת סכסוך עבודה)
04.05.14 14:00 שלום ת"א אריאל צימרמן הוכחות
מאוחד
ת"ט 44177-06-12 התנגדות לביצוע שטר רד בול בע"מ נ' אירופה הקלאסית ואסף מזרחי
ת"ט 22720-06-12 התנגדות לביצוע שטר רד בול בע"מ נ' גלינה בר בע"מ ואורן פסקל (חזן)
11.05.14 09:00 שלום ת"א מיכל ברק נבו דיון ת.פ. 47720-06-13 מדינת ישראל נ' גלינה בר ואסף מזרחי
03.11.14 11:30 ביהמ"ש העליון רובינשטיין,פוגלמן,שהם דיון רע"א 7731/13 אריה שוורץ ומוטי וודג'ה נ' גלינה בר ואח'
--.--.-- --:-- שלום ירושלים עינת אבמן-מולר ----- ת.א. 16666-01-12 תביעת נזקי גוף: אברהם ארן מצא נ' גלינה בר ואח'
--.--.-- --:-- עניינים מנהליים ת"א ד"ר דפנה אבניאלי ----- עת"מ 50819-06-12 עתירה מנהלית גלינה בר ואח' נגד עיריית ת"א ואח'

1 ביוני 2010

חשד: נשאר מחוץ למועדון לנדן בת"א והשליך זיקוק | מאת כתב ידיעות אחרונות , אבי כהן

חשד: נשאר מחוץ למועדון בת"א והשליך זיקוק
המשטרה עצרה צעיר בן 22 בחשד שהשליך ביום שבת זיקוק על מועדון במרכז ה"לונדון מיניסטור" בתל-אביב. ההערכה היא כי האיש זעם על כך שלא הוכנס ערב קודם לכך למועדון.
אבי כהן פורסם: 20.10.08, 09:40


המשטרה עצרה אמש (יום א') גבר בן 22 בחשד שזרק ביום שבת לפנות ערב זיקוק 30 מ"מ לעבר מועדון במרכז ה"לונדון מיניסטור" בתל-אביב. במשטרה חושדים כי האיש, אילי מנדלפרוסט, ביצע את המעשה לאחר שלא הוכנס למועדון. הוא עצמו מכחיש כל קשר לאירוע. ביום שבת לפנות ערב נשמע קול נפץ חזק במרכז שברחוב אבן גבירול בתל אביב וגרם לבהלה במקום. לאזור הוזעקו כוחות של משטרה, מד"א ומכבי אש. מבדיקה ראשונית התברר, כי הרעש נגרם בעקבות מטען שהושלך לעבר מועדון ה"לנדן". הזיקוק גרם לנזק קל מאוד לדלת של המועדון.למקום הגיעו מומחי הזיהוי פלילי וחבלני משטרה שאספו את השיירים. במקביל נאספו עדויות מאנשים שהיו במקום. הם סיפרו, כי החשוד הגיע אל רחבת הלונדון מיניסטור על אופנוע, זרק את הזיקוק ונמלט מהמקום. נראה כי המטען לא סיכן איש, משום שלא היו במקום מבלים באותה השעה. במשטרת תל-אביב החלו לחקור ומבדיקה עם בעלי המועדון עלה החשד שהאיש מסורב כניסה למועדון במשך זמן רב. לפני כשבוע היה באותו המקום ניסיון הצתה, אך בעלי המקום לא התלוננו. מעצרו של מנדלפרוסט הוארך היום בשלושה ימים. השופט מרדכי פלד קבע, כי עד כה מחומר החקירה עולה חשד ראשוני לביצוע המעשה. לדבריו, קיימת אפשרות שהחקירה תשובש אם מנדלפרוסט ישוחרר. נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט, כי מנדלפרוסט סרב לענות על רוב השאלות בעניינו והוא שומר על זכות השתיקה. פרקליטו הציג לבית המשפט חשבוניות מס לפיהן בזמן זריקת המטען היה מנדלפרוסט בבית קפה ובפיצריה.
קישורים:

אין תגובות: